Stress och chill

Denna dagen har vart lite konstig. Gick upp ungefär halv 12 så åt jag frukost och 5-6 min över 12 sa min bror att jag måste ta en buss in till stan kvart över 12 ifall jag ska hinna träffa hans kompis (skulle hämta en sak). Så på 2 min slängde jag på mig mina kläder och borstade tänderna fort som bara den. Sen stack jag direkt till bussen. Fast sen fick jag vänta 35 min i stan på den sega människan. Kunde fan tagit en senare buss. Men jag får istället vara stolt över att jag blev klar så fort.

Sen när jag vart hemma har jag bara segat och tränat typ pilates , magdans och olika saker som finns på videos för hemma träning. Sjukt skoj faktiskt. Och imorgon ska jag till gymmet med Caroline. Då blir det att springa på de jävla löpbandet tills benen ramlar av



Kommentarer
Postat av: Edine - På Klackar Av Stål!

Åh gym! Älskar gymredskap haha :D Förresten den där vita väskan var sjukt snygg och sjukt billig

2010-08-19 @ 10:01:46
URL: http://edithsomavril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0