Söndag 27 Mars

Gäsp Gäsp Gäsp...
Nu är det söndag och jag är sjukt trött efter helgen. I fredags var jag på fest i Torslanda hos Hanna och firade att hon hade fyllt 18år. Det var en bra kväll och jag sov över där men blev inte så mycket sömn. Tror de blev att lägga sig en stund efter 4a. Jag, Julius och Hanna gjorde goda mackor klockan 4a på natten. Det är så det ska vara när man är full!

Sen dagen efter chillade jag, Hanna, Max och Julius ute i solen och kollade även på fotboll. Senare på kvällen/eftermiddagen var man helt slut och däckade tidigt och kollade även på älskade filmen The last song, man får typ översvämning i ögonen av den.

Idag har jag pluggat och stack även en snabbis med mamma till frölunda torg och köpte ett par nya älskade vita converse, och imorgon ska jag köpa ett par röda med :)

Nu blir det lite mer plugg sen chilla framför TVn.

Bilder från i fredags.







Kommentarer
Postat av: linnea

sjukt snygg blogg ! :)

2011-03-28 @ 08:29:03
URL: http://fffuckface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0