Rosa pantern!

Tjenixen :) Nu är det äntligen helg och det känns underbart. Fast just nu har jag en hemsk huvudvärk och måste plugga massa men känner bara för att sova. Så kanske inte är lika underbart endå!

Igår kom mina brudar hem till mig och vi gjorde rosa pantern drinkar fixade oss och förfesta innan vi drog vidare på fest. Som tur va så låg festen ca 5 min att gå till från mig så man slapp tänka på bussar och sånt jobbigt. Vi firade en kille som hette Samir och det var grymt bra fest! Var väldigt väldigt mycket folk. Men det var bara skoj och man träffa massa nya människor!

Sen när vi drog hem så sov Julia , caroline och Jennifer hemma hos mig. Kändes lite som ett hotell här hemma haha.
Någon som vill checka in eller?!

Nä nu ska jag sova och se om min huvudvärk försvinner!









Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej är allt bra?:)



Tänkte bara tipsa dig om en sida där du som bloggare kan sälja/byta kläder/skor osv du inte längre har användning för! nämligen bloppfashion.se! du får även mer trafik till din blogg om du blir medlem där.

Just nu säljer jag två par högklackade skor, en aftonväska och en leopardtröja, om du vill kika på de kan du klicka här:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/march/bloppfashion.html#comment

2011-03-13 @ 10:55:15
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uppdatera mera!!!

2011-03-27 @ 19:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0