Snart är det helg igen!

Godmorgon! Bara jag som är sjukt trött?!
igår slutade jag tidigt i skolan (klockan 1 vilket är tidigt för mig) och sen kom jag hem, käkade middag och sov lite. Sen tog jag bussen in till stan för att spela match. På kvällen blev de lite plugg och kolla på filmen Dum och dummare! hahhaha idioter säger jag bara.

Idag är en seg början av dagen
. Har först spanska och sen matte. Efter lunchen har vi bara en hälsoföreläsning på idrotten och tio över två slutar jag. Efter skolan så ska jag fixa mitt ID och plugga. Och den bästa delen med dagen..

Vi ska träffas utanför resbyrån och boka resa. Wooho! Äntligen säger jag bara! Fast är lite ändrade planer. Hotellet vi skulle bo på blev dyrare så det blir ett annat alternativ ist. Fast fortfarande All inclusive så nice. Och Grattis Gabby idag :D 18 år vafan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0