Random kille ville ta en fika?!

Härligt !!! Nu är det äntligen helg!
Igår var en dag då jag hade mycket att göra. Jag fixade ID, jag pluggade matte och träffade Victoria, Fanny , Gabriella och Jennifer och vi stack och bokade resa. Det blev inte som planerat, vi tänkte köpa endast flyg och sen boka eget hotell men de blev ist paketresa med all inclusive hotell mitt i stan och vid stranden. Så jag är nöjd även om jag blir fattigare. För som sagt pengar kan du tjäna nya men roliga minnen går inte att köpa på burk!

Tänkte berätta lite snabbt om rubriken med. När jag åkte på bussen till skolan imorse så såg jag en som satt och kollade på mig nästan hela tiden och han såg väldigt glad ut ( jag trodde han satt och lyssnade på nått skoj eller nått)
Sen senare när jag gick av bussen så kom han fram till mig och började snacka engelska och fråga först vad klockan va. Sen började han fråga var jag gick i skolan vad jag läste, vad jag hette och lite random frågor. Sen när jag skulle gå in till min skola så frågade han ifall jag vill träffas och gå och fika. Man ba hallå?! jag känner dig inte och du är typ 25 år. Men fort sa jag att jag hade pojkvän och att de hade känts konstigt. För vad ska man säga?! Jag klarade mig ur en konstig situation iaf. För han sa bara hejdå och lycka till!

Efter jag träffade på den snubben så var det dags att skriva prov i matten. Det gick helt okej och just nu njuter jag av att de är helg! Nästa vecka går jag bara 2 dagar i skolan. Fett nice!

ska försöka blinga min mobil nu :)

Playman.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0