Handbolls VM!

Hej igen! Kom hem för ca 1 timma sedan. Har inte vart hemma sen klockan halv 1 idag så var skönt att komma hem.
Förut var jag ju först och käkade lunch med Fanny , julia , jennifer , caroline och Sebastian. Åt en god kycklingsallad, mums mums. Efter vi hade ätit lunch stack jag och fanny och köpte varsitt par byxor. Äntligen säger jag bara!

Efter den lilla shoppingen blev det att ta bussen till Mölnlycke och träffa Kasper. Vi kollade på film och sen efter de tog vi bussen mot stan. Vi båda skulle träffa varsin kompis. De va då jag gick med Victoria och kollade på Handbolls VM. Imorgon blir det att åka in och kolla på handboll igen! Gött säger jag bara! HEEEJA SVERIGE!!!

snacka om att de är tomt när de är när sverige inte spelar!



Kommentarer
Postat av: Julia

Sitter och skriver om genterapi! Behöver hjälp ! Kika gärna in och skriv vad du anser om genterapi! För? Emot? Varför??



tack på förhand! :)

2011-01-17 @ 18:37:32
URL: http://uponreflection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0