Tips på snygg ring!

Så nu är jag hemma igen. Mitt utvecklingssamtal gick bra och så har jag även vart och fikat hos mormor och morfar. De blev väldigt glada när jag kom (eftersom jag "överraskade" dem). Bestämde med dom att jag skulle sova där efter festen på fredag och även om att jag ska få låna deras lägenhet mellan ca april-sep . Den står ledig och då kan jag bo där. Rätt nice med en helt nybyggd lägenhet, fin som bara den.

Men som jag lovade förut tänkte jag visa snygga ringar. Men kom på att jag kan visa en ring om dagen istället. Så detta är den första. Själv tycker jag den är sjukt cool. Och priset är GRYMT! Den kostar bara ca 45 kr och då är frakten inräknad (eller aa den är gratis) Ni hittar ringen HÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0