Sticky fingers!

Jävlar vilken grym dag det var igår!! Efter släkten var här så kom jennifer och vi fixade oss snabbt sen åkte in till stan för att träffa erik. Sen gick vi och köade till sticky medans vi träffade andra goa brudar i skolan.

När vi kom in så väntade vi på när top floor öppnade och då blev de grymt ös! Vi tog plats i baren och drinkar , shots och cider beställdes in. Vi var kungar i baren kan jag säga!! , Fick hjälpa massa med att beställa eftersom de va väldigt svårt att få bartender till sig. Sen att man blir bjuden på dricka tackar man inte heller nej till!

Senare blev de ut på golvet och ösa på ordentligen. Senare fick jag komma upp på scen till DJn de va FETT! haha. Kvällen fortsatte med massa dans. Efter många timmars dansande drog vi oss vidare till donken och köpte lite fyllekäk. Efter maten drog jennifer och jag hem till mig , käkade chokladpudding och sov!!

Jag ba måste tipsa om en grymt god drink jag drack igår, Rosa Pantern. smakar exakt som milkshake jag säger bara ååh , orgasm i munnen!

Tack för en grym kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0