Söndag 13 Februari

Godmorgon! Hur mår alla idag då? Själv mår jag som jag förtjänar , vilket är att jag mår bra! Brukar snarare vara att man brukar må dåligt när man säger så haha ;) Men jag mår toppen förutom min förkylning!

Igår var vi hemma hos Erik på fest och det var en väldigt bra kväll. Blev mycket dans till gamla hitlåtar och massa annat. De tog tillochmed in en kundvagn i huset som dom senare la i Eriks säng hahah. Undra hur han reagera när han skulle lägga sig och insåg att det var en kundvagn i sängen?! Bilder kommer upp i bloggen senare :D

Men nu lämnar vi kvällen och tänker på den nya dagen istället. Så nu ska jag snart käka frukost och sedan dra mig vidare till Frölunda Torg. Fyller ju år på torsdag så ska se om jag hittar nått att önska mig. Så vi hörs senare Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0