School!

Usch fy och blää! , Nu är ju lovet slut och detta blir andra dagen i skolan efter lovet. Orkar verkligen inte med allt och denna veckan har vi mycket med vilket gör att jag bara vill ha helg nu! På fredag har vi nationella i matte b och ska lämna in en essä i svenskan.

Men jag vill gärna ha helg nu! Då har jag rätt mycket planerat. Blir utgång på fredag , match på lördag (kanske utgång på kvällen) och sen på söndag blir det filmkväll med carro. Ska nog även trycka in ett träningspass där med.

Igår var jag duktig och stack direkt efter skolan till gymmet med fanny och körde zumba. Sen blev de hem snabbt och äta och drog sen en snabbis till Victoria där jag fick 2 presenter (en ring och en kuvertväska) perfekta presenter. Sen efter de drog vi in till stan och tränade handboll!

Nu ska jag fixa mig sen blir det skola!



Kommentarer
Postat av: Linn

Veckans blogg pågår på min blogg in och anmäl dig vetja! :)

2011-03-02 @ 09:32:09
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0