OMNIA - EIGHTEEN CARATS OF GOLD

Åh shit vilken grym kväll det var igår. Huvudet och allt mår bra eftersom jag bara drack på mina cider med alkoholhalten 2,25 , jag vet jag är coool! Men nått som gör ont är mina fötter. Inte den bästa behandlingen mot fötterna att gå runt i 13 cm klackar i flera timmar och dansa på som bara den. 

Var ju verkligen lyckat igår. Man träffade på många nya människor och gamla vänner. Hände även lite smått roliga saker som inte nämns här ;) . Bilder kommer nog upp senare idag eller imorgon.

Idag fick jag även en ny ipod. En ROSA <3 blev ju av med min i december när jag var och fika. Dumma tjuvar säger jag bara :/. Köpte en ipod nano 5th generation , den har kamera med vilket är bra. 

Men nu ska jag snart ta mig en dusch och sen plugga. Och ikväll blir det en efterlängtad kväll tillsammans med Caroline . Det blir film och ansiktsmasker , mys mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0