Karisma!

Trötta linda här! Igår var en stressig dag och hade mycket att göra!
Hade ju först "barnkalas" med tjejerna och vi var bla på brandstationen och åkte upp i hävarmen och gick runt i stationen och kolla. Sen gick vi hem till mig käkade, spelade kinect och bara umgicks.

Senare drog vissa tjejer på fest samtidigt som jag och jennifer stack på förfest med god champange, shottar och annan dricka. Vid 20 i 12 var vi vid Karisma och var där ett tag och dansade loss! Jag och jennifer ägde dansgolvet och drack goda drinkar. Veckans drink var väldigt god!

Så nu dagen efter sitter jag fortfarande i mjukis och är sjukt trött! Funderar på att gå ut och ta ett glas vin eller cider senare. Vi hörs !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0