Helg redan nu!

Nu är skolveckan över. Eller all tid som måste spenderas i skolan iaf. Tyvärr har jag ganska mycket att plugga hemma men jag får sova hur länge jag vill.

Lite snabbt om dagen: Först var de skola från 08:15-13:00. Sen kom jag hem och skulle plugga lite och de gjorde jag men tyvärr somnade jag. Man blir ganska trött när man måste gå upp vid 6 på morgonen. Men efter jag hade sovit var det att dra in till stan och träna handboll. Jobbigt men roligt som vanligt. Sen blev det att åka hem och duscha samt kolla på TV. Hur skönt som helst.

Nu sitter jag här framför datorn och funderar på att sätta på en film eller lägga mig för jag är så trött. Men sitter även inne på lookbook , min nya drog?! Så bara för jag har tråkigt så ska jag tipsa om en till ring idag.

Denna ringen kostar ca 70 kr och man hittar den HÄR!
Inspiration


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0