Aerobic dans

Hahhaha jag vet inte om jag ska skratta eller gråta?! Förut var jag och fanny på aerobic dans. Det visade sig att det var en fortsättning efter aerobic 1 och 2 och att det skulle vara sjukt högt tempo. Det kan jag säga att det stämde. Jag och Fanny var nog nått av de sämsta men samtidigt roligaste många har sett på länge. Jag var påväg åt ett håll samtidigt som fanny åt ett annat och sen vänder man sig om och går in i varandra. Aja vi ska nog ta och testa Aerobic 1 och 2 först innan vi ens vågar sätta våra fötter inne i den salen igen.

Bara för det vart så hemskt väder med massa regn och rusk så lägger jag upp en fin bild på en snygg modell som verkligen får än att vilja ha sommar NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0