Ny vecka!

Nu är det äntligen en ny vecka , eller nja jag är kanske inte så glad. Eftersom det är dags för skola igen och det betyder plugg. Måste börja plugga massa för nästa vecka då jag har massa prov. Fast de löser sig senare eftersom jag är så lat.

Idag var iaf första dagen i skolan på denna veckan. Slutade 16:00 men satt och kollade på Kungarna av Tylösand på den sista lektionen för jag och två andra ska skriva ett arbete om programmet, eller snarare om de som bor i huset.

Nu ska jag jobba lite och svara på mail och sen dra till träningen.  Idag ska vi träna med alla "gamlingar" haha

hittade en gammal bild från våran klassresa i branäs i april 2009 när vi åkte skidor haha . Ser helt cp ut men i love my pants HAHA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0