Äntligen är det helg!

Efter en kort vecka som har känts väldigt lång pga olika anledningar så är det äntligen helg. Man är ju ledig torsdag och fredag från skolan. Sen till helgen spelar jag även en cup i handbollen. Första matchen är runt 10 så kommer vara sjukt trött om jag gissar rätt. Är ju inte så van att gå upp tidigt på helger.

Men tänkte berätta snabbt om dagen i skolan. Började ju 08:15 med nationella i matte. Gick faktiskt bättre än vad jag trodde. Så jag är glad för att del 1 är över, nu är det bara en del kvar. Men önskade att man hade ca 2-3 minuter längre så jag hade kunnat skriva klart mitt sista svar.

Men nu när man är ledig vad ska man göra idag? , funderar på kompisar , festa eller bara sitta hemma och slappa. Vädret är ju hemskt så vill knappt gå ut, sitter faktiskt helt blöt här men är för lat för att byta om.


såhär ser jag ut just nu 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0