Älskade Göteborg

Gratisspotify.se

Nu är jag hemma i älskade Göteborg efter en lång helg. Eller denna dagen hat vart lång. Gick upp klockan 5 inatt och packade klart allt och fixade mig. Blev att gå ut och sätta sig i bilen och sova direkt. Så under dagen har jag vart i både Danmark och Tyskland och åkt färja sammanlagt 4 gånger idag.

Men har ändå vart en okej dag. Slutade med att vi åt på donken i halmstad och där såg jag Rebecca jobba, Hon som var med Kissie i Spanien med mondoblog gänget. Även om hon var osminkad och hade jobbkläder så var hon jätte söt precis som på hennes bilder.

Här är lite blandade bilder från helgen :)






Kommentarer
Postat av: Tysken ;P

ÖL = Olja!! xD Stille a good joke ;)

2010-05-03 @ 20:53:47
Postat av: Blomman

Öl = bensin;)

2010-05-05 @ 17:41:12
Postat av: Pether Skoglund

Har du verkligen körkort? Bara nyfiken!

2010-05-07 @ 10:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0