Äntligen!

Woho! Ikväll dvs snart kommer mamma och pappa hem. Äntligen ska man få mat. Dvs inte behöva laga egen mat. Har nyss städat massa hemma med , så känner mig duktig.

Så nu sitter jag här och kollar på tv och väntar på att vi ska åka till flygplatsen. Åker med min morfar och hämta mamma och pappa sen. Jag sitter även och dricker en massa vatten. Min bror tvingar mig dricka flera glas vatten bara för jag är så sötsugen. Men egentligen är jag hungrig. Har inte ätit middag än. Hinner nog inte göra de innan vi ska åka heller. Så blir la mat ikväll eller nått. Nu ska jag slappa det sista. Vi hörs

Bjuder på lite partybilder från i fredags.


*



Saray.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0