Godmorgon!

Godmorgon alla sötnosar! Har ni sovit gott? Själv så drömde jag massa mardrömmar inatt och tror jag vaknade av att jag grät en gång, måste ha drömt nått riktigt läskigt. Tror drömmarna har att göra med att jag såg på medium igår.Tjejen där drömmer ju hela tiden och läskiga saker.

Idag blir det skola för mig och min hosta. Börjar med spanska sen har vi Samhäll. Och efter lunch är det svenska. Hoppas verkligen på bra väder idag. Känner för att sitta ute så mycket som möjligt. Kanske kunna byta om till shorts sen om man har tur.

Men nu ska jag borsta tänderna och fixa mig för skolan. Vi hörs senare iallafall. Puss

Blir säkert paprika till lunch idag , sååååå sjukt gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0