Äntligen

Äntligen har jag städat klart mitt rum. Fyfan vad underbart. Har även fått in en fåtölj i mitt rum så kan sitta här med datorn ist. Ganska skönt. Slipper sitta i min säng och få typ puckelrygg haha.

Jag tror inte jag bör sitta vid datorn mer, jag är seriöst beroende av att shoppa på Internet så funderar på att beställa hem leggingen som är i inlägget under och en vit klänning. Men jag måste lära mig att hålla i pengarna. Fast när jag får pengar från bloggen så tänker jag ändå , skit samma de är som att jag får pengarna, så sakerna är gratis. Haha inte så man tänker smartast.

Nu ska jag njuta lite av mitt rum och sen kanske ta en promenad med Nilla.

Haha som ni ser har jag inte ens tagit av plasten från min dator än.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0