Hard work work

Åh nu är jag hemma från jobbet. Eller jag har gjort lite efter jag slutat som ex hjälpa pappa bära massa stockar och träd. Inte de roligaste att göra när man kommer hem en dag från jobbet. Men fick iallafall sluta 40 min tidigare idag. Sjukt gött.

Idag på jobbet har man städat mycket, vart ute på promenad, ätit tårta, kollat på top model , vänner och Christine.  Jobbigt vid vissa stunder och ibland är de grymt härligt. Nu har jag jobbat 4 dagar och har tjänat ca 2 tusen kronor. Så imorgon är en arbetsvecka avklarad så sen är det bara 3 veckor kvar. Hoppas tiden går snabbt. Ska bli skönt med helg iallafall.

Har ni läsare något jobb nu i sommar?

SoChic.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0