Gud vad jag är...

Shit vad jag är trött. 07:20 ringde mitt alarm och då var det dags att gå upp. Ska snart åka iväg med Fanny och kolla på en cup som min pojkvän spelar. Och vi ska åka mot en förort.  Kommer bli mördad eller nått såhär tidigt ;/
Men vi är ju karate brudar så vi klarar allt. Ingen vågar attackera oss haha :)

Vi ska se några matcher och första matchen börjar 09:20 . Det tar ca 40 min för mig att ta mig till hallen. Är jag inte en snäll flickvän som går upp tidigt och kollar? Fanny och jag kan ju leka cheerleaders.

Men nu ska jag försöka äta frukost. Inte så att man är sugen på mat såhär tidigt. Men äta bör man , annars dör man..


Jag och fanny på nyår



Favoritposter.se

Kommentarer
Postat av: noraaaobadias

fin blogg :D

2010-01-03 @ 11:32:33
URL: http://noraaaobadias.blogg.se/
Postat av: Emelie Bw

Gud vad härlig blogg! Färgerna & upplägget! Har du ändrat det själv i stilmallen? :) och klockorna va värda 100 kr

2010-01-04 @ 22:32:04
URL: http://emeliebw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0