Godmorgon

Godmorgon alla morgontuppar eller vad jag kan kalla er haha :) . Nu sitter jag här i sängen och gäspar och har precis ätit frukost. Ska snart gå och hämta min tandborste och borsta tänderna sen sminka mig osv.
Sen efter blir det att packa saker inför skolan , ex böcker , badkläder till gympan, och datorn.

Vi har livräddningstest idag, och jag HATAR de. Jag har alltid älskat att vara under vatten. Men sen jag fick linser så är det bara jobbigt att kolla under vattnet. Sen klarar jag knappt av att vara under vatten längre. För mina bihålor ( eller vad de heter) gillar tyvärr inte mig. Dom är ganska trånga så får väldigt lätt lock. Om jag flyger så gråter jag nästan varje gång. Och det har blivit värre och värre för varje år. Asså Guuud vad jag hatar det. För egentligen älskar jag att vara under vatten ... :/ Okej detta blev lite för långt . Skulle bara säga att jag har livräddning sen hahah :D

jag gillar verkligen att vara seriös ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0