Godmorgon

Woho jag är uppe hyffsat tidigt. Är inte hemskt trött. Men har nyss ätit ett äpple så sitter nu och borstar tänderna. Ska snart ta fram mina träningskläder och ge mig ut i snön och gå till gymmet.  Om 30 min börjar mitt pass. Och jag har inte ens satt på mig linser eller nått än. Men det går nog bra ändå.


Hoppas jag har energi kvar efter att träna lite extra. Måste ju orka träningen imorgon. Har ju vart lov och bara tränat ca 3-4 gånger under lovet. Inte bra ;)

Men nu ska jag skynda mig , vi hörs senare

18 underbara månader idag med min älskling!




Spela & Vinn - €1000 Gratis

Kommentarer
Postat av: caroline

Duktig du är ;)

2010-01-06 @ 11:59:05
URL: http://carolinejohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0