Varför ska jag alltid ha otur på lov?!

Jag kan säga att det är nått med mitt immunförsvar på lov , eller aa snarare alltid. Jag kan nästan aldrig vara frisk. Och nu börjar jag bli förkyld.  Inte skoj att vara sjuk på lov + att jag fyller år på onsdag, ska nog på bio med kompisar då med. Så nu måste jag se till att bli frisk. Är även lite varm så känner för att ta ett svalkande bad. Men jag är självklart för lat för de. Jag orkar inte göra nått just nu. Orkar inte ens sätta på en film och lägga mig och kolla på.

Skulle nån vilja trolla så jag får lite energi?! Jag ska försöka komma på nått som gör mig frisk iaf. Vi hörs ;)

Spela & Vinn - €1000 Gratis

Kommentarer
Postat av: Vinglaset

Drick berocka varje morgon =) inehåller många bra vitaminer!

2010-02-15 @ 11:51:56
URL: http://vinglasets.blogg.se/
Postat av: Vinglaset

Drick berocka varje morgon =) inehåller många bra vitaminer!

2010-02-15 @ 11:52:04
URL: http://vinglasets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0