"Ursäkta men har du tappat bort din man!?"

"Ursäkta men har du tappat bort din man!?" ja exakt så var ett citat från mig idag. Innan idrotten idag så gick jag i stan med några och så såg jag hur en gubbe först började leta runt och stannade och letade efter sin fru. Sen såg jag hur hans fru gick runt som ett frågetecken och letade efter sin man. Men samtidigt som gubben stod kvar fortsatte tanten att gå samtidigt som hon kollade sig lite runt.

Sen när hon hade gått ca 20 meter ifrån sin man så var jag bara tvungen att gå fram och säga: "Ursäkta men har du tappat bort din man!?" och då fick jag svaret Ja! och då pekade jag bort åt hållet där gubben stod och sa där borta är han och han letar efter dig. Hon blev glad och tackade och gick sedan till gubben.

Det roliga var sen att jag såg de paret inne på centralen och helt plötsligt stannade gubben och tanten gick vidare. Jag fick sån lust att springa fram till henne igen och fråga "Ursäkta men har du tappat bort din man!?" , undra hur hon hade reagerat haha.

ehh vafan nu ska jag vara tyst och plugga istället!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0