Träning och lite plugg

Herejävlar vad trött jag är , ursäkta mitt språk. Har både pluggat och tränat idag så förstår varför. Men jag är så himla trött och klockan är bara 21 , funderar faktiskt på att ta och lägga mig tidigt idag så jag är lite piggare än vad jag var när jag skulle upp i morse. Trodde de va mitt i natten när jag skulle upp förut.

Imorgon är det redan torsdag och sen bara en dag kvar till fredag och helg. Veckorna går fort som tusan hela tiden och snart är det jul och nyår. Någon som har börjat köpa julklappar än kanske?

Nä nu ska jag bara chilla lite och sova , här får ni en bild från igår.


Kommentarer
Postat av: annadang

Sv: Hej! den svarta klänningen har jag i storlek xs/s :)

2010-12-02 @ 22:37:38
URL: http://annadangclothshop.blogg.se/
Postat av: jenny

var köpte du mössan

2010-12-04 @ 20:12:56
Postat av: Moaq

Hej, din blogg är jätte fin och jag undrar vart du har köpt den där mössan och tröjan´? Puss

2010-12-05 @ 12:14:35
URL: http://mouliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0