Inte långt kvar!

Nu är det inte långt kvar tills det är jullov, men har spanska prov idag och matte på fredag sen är det nog inget mer stort innan jul. Bara lite andra läxor. Men just nu vill jag bara döda spanskan. Orkar verkligen inte och fattar inte så mycket.

Tänkte berätta lite om igår eftersom jag glömde uppdatera. Jag var i skolan från 12:30 - 16:05 var en ganska seg dag men jag överlevde. Kom sen hem åt middag och försökte plugga lite, gick ju sådär. Tog istället och lyfte röven från stolen och gick till gymmet och sprang en massa och gick så - 750 kalorier försvann. Sen blev de en härlig dusch med bastu och hem och plugga igen.

Nu är det en ny dag och jag börjar 12:10 , gick upp tidigare för att plugga och ska senare åka och käka med Fanny innan vi börjar. Nu ska jag iallafall fortsätta att plugga!

saknar min ipod tocuh, skulle göra allt för att nita till de mogna tjuvarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0