Igår körde vi på!

Godmorgon! Hoppas ni mår bra och själv mår jag faktiskt ganska bra.
Igår var en lång dag så är ganska trött. Gick i skolan från 08:15 - 17:20 igår (vi hade en nobeldag därför vi slutade så sent) och direkt efter skolan åkte jag och fanny till stan och sen vidare med Philip, björn och marcus till Mölnlycke för att festa.

Vi stannade där några timmar och sen drog vi oss in till stan för de andra skulle vidare på fest men jag orkade verkligen inte mer trött som jag var så jag stack hem. Men bakom mig fick jag en kille som knappt kunde gå, först däckade han och sen spydde han. Fy tusan vad det luktade fick gå därifrån och ställa mig upp istället. Inte lita spya var de heller.

Glad är jag iallaflall att jag mår bra, för jag ska snart iväg och träna zumba på gymmet. Hoppas det är skoj och inte för svårt. Men nu ska jag käka frukost.

Har tyvärr inga bra bilder från igår så ni får en bild på mig och fanny från i somras när vi var i spanien!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin klänning!!

2010-12-26 @ 14:23:32
URL: http://domoaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0