Ficktjuvar!

Blir så jävla förbannad så jag får ont i huvudet. Andra gången i år som jag är med om tjuvar. I våras blev jag rånad och idag var jag med om ficktjuvar. Satt på ett café i stan och när jag skulle hem så märkte jag att min ipod touch var borta från fickan. Då blir man ju så jävla glad när en sådan kär ägodel försvinner som jag använder dagligen och snart gjort i 2 år.

Det jobbiga är att tjuvarna facerapa min kompis fanny som var inloggad på min ipod.
Nä nu går jag och min huvudvärk och lägger oss


Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej är allt bra?:)



Jag är medlem på en sminksida där man får ett gratis presentkort på ex. kicks hemskickat HELT gratis då man samlat ihop tillräckligt med poäng som man gör genom att ex, värva andra.

Jag är jättenära på att få hem mitt presentkort så det skulle betyda guld om du skulle vilja bli medlem via denna länk;

http://www.gratismakeup.se/?r=246371



2010-12-13 @ 11:09:05
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0