2 dagar kvar av 2010

Nu är det bara 2 dagar kvar av året. 2011 blir ett nytt år med nya möjligheter! Peppa som fan!
Funderar på att skaffa lite nyårslöften som verkligen ska försöka hållas. Så hmm vad ska man ha för löften är frågan!? Får ta och lista ut nått klurigt.

Eftersom jag inte bloggat nått idag(igår) så tänkte jag berätta snabbt om dagen. Sanningen är den att jag har gjort nada förutom vart ute med familjen och ätit på restaurang. Jag åt en väldigt god pasta med citronsås och kräftstjärtar, åh gud vad gott det var. Sen efter middagen har jag bara vart hemma och segat.

Imorgon blir det nog att åka till stan och fixa lite saker + sola och sen på eftermiddagen blir det att träna zumba <3
Tror det är dags att sova nu , godnatt!

hej jag gillar bilder med cp färg....not

Kommentarer
Postat av: lottie

me <3 nyårsafton

2010-12-31 @ 15:41:34
URL: http://charlotta.nu
Postat av: eym

hej! :)

riktigt fin blogg!

har ditt 2011 börjat bra då? :)

god fortsättning/eym

2011-01-01 @ 16:32:18
URL: http://eym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0