Tröttast i världen?!

Gud vad jag är trött, sov som en stock hela natten och gick upp lite innan 12 idag och fixade mig snabbt som tusan och drog sedan in till stan för att träffa Fanny. Vi gick lite i stan och satt oss på Max ett bra tag. Sjukt härligt att sova lite halvt och bara sitta och snacka.

Så nu på eftermiddagen har jag mest sovit och tagit de lugnt. Sjukt skönt. Ska kolla film och njuta av att jag är hemma en kväll iaf. Har ju festat 3 dagar i rad haha. Så nog därför jag är så sjukt trött.

Snart kommer även dagens klänning eller nått annat upp :)



Om 1 vecka börjar skolan, en sak som är bra är ju att vi har matkort, och jag saknar PAPRIKA som bara den, Kärlek till deras kycklingsallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0