Timo Räisänen

Detta är en bra dag! Idag börjar Kulturkalaset här i Göteborg. Kommer finnas massa att göra nu fram till söndag. Massa konserter osv. Så ikväll ska vi de goa gänget gå och kolla på Timo Räisänen. Det ska bli skoj att vara i stan när de är mer folk än vad det brukar ;)

Sen fick jag även massa post idag, fick bla tillbaka skattepengar (skattepengar från min blogg) , sen någon kupong för gratis reztart + hämta ett paket på posten. Tror en av mina klänningar har kommit. Så blir sen att sticka iväg och hämta ut mina pengar + paketet på posten.

Kom även och tänka på att vi ska dra till Stockholm nu när vi börjar i 2an där vi ska träffa alla 2or och 3or från METG skolor från hela sverige. Vi ska ha teoretiska spelen och massa sånt även festa. Det kommer bli underbara dagar.


Kommentarer
Postat av: anisa

haha konstig polis :)

2010-08-10 @ 15:33:05
URL: http://aniisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0