Musiken pumpar ut genom...

Seg dag ohja. Men sjukt jäkla härlig dag. Vaknade vid halv 12 och lite innan 1 träffade jag Caroline på gymmet. Vi sprang en massa och tränade styrka. Hittade en weird maskin som tränade magen som fan. Så imorgon hoppas man på träningsverk. Ska dit imorgon med och springa benen av mig och sen köra styrka. Blir nog att ta med sig ipoden då med.

På tal om min ipod så har jag slitit ut mina hörlurar så sladden snart går av. Så nu beställde jag precis hem ett par nice hörlurar från nätet. Vita med bling, men ska nog köpa andra rosa med bling med, How nice?!

Nu ska jag kolla vidare på Las vegas som jag gjort de närmsta timmarna. Fast saknar vissa tider när jag ser serien. När jag och mitt ex var tillsammans brukade vi kolla på de. Mysiga stunder. Aja vi hörs , pussss




Kommentarer
Postat av: jenna

hihi, ja har sånna rosa ;) de e as bra ljud i dom! :)

2010-08-21 @ 14:27:24
Postat av: Sara

sv: ååh vart finns dom o få tag i ?! alla säger att de är jättebra, så måste testa! :)

2010-08-21 @ 21:11:08
URL: http://saraarnesson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0