inception

Dags att skriva lite här nu igen. Ikväll ska jag på bio med 7 härliga kompisar, vi ska se filmen inception. Har hört att den är väldigt bra , finns det nån av mina läsare som har sett den? Isf tyckte ni om den?
Så 21:20 börjar filmen men ska träffa dom andra en stund innan i stan. Så blir att hämta ut biljetterna och sen gå och köpa godis och sånt gott.

Vad är egentligen de godaste att äta under bio? Själv tycker jag smågodis är väldigt gott. Ibland kan chips bli lite för knaprigt så man inte hör filmen så bra haha. Men det är ju gott men jag föredrar smågodis.

Men nu ska jag börja fixa mig , sminka mig , platta håret och ta fram kläder. Vi hörs senare. Puss



Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig kväll =)

2010-08-09 @ 19:26:56
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0