Hemma igen!

Så nu är jag hemma från bion. Kan säga att det faktiskt var en riktigt bra film. Fast skulle vilja veta en sak som hände i slutet, men hur slutet är tänker jag inte säga för vill ju inte förstöra för er som vill se filmen. Men den är värd att se iaf. Under filmen lyckades jag spilla massa dricka över hela mig + ta en främlings mans hand haha , de va lite pinsamt.

Fast blev ganska fucked up på SF. Jag var tvungen att göra 2 bokningar för att vi skulle få 7 biljetter men när vi kommer dit så säger dom att ena bokning är platserna placerade lite här och där i salen. Man ba wtf?! nej. Ofta man ens bokar platser lite här och där. Så allt blev knäppt , vi fick dela upp oss i 2 grupper sen och sitta på 2 olika ställen , men som tur var så blev de skoj ändå.

Men efter filmen stack Fanny , Philip och Jasmin hem, och jag stannade kvar med killarna. Vi gick upp på taket på ett 8a våningshus. Lite smått läskigt haha. Vi tog lite kort sen gick vi och tog bussen hem och här sitter jag nu.

Dags att sova. puss





Kommentarer
Postat av: lmolly

du ser ut att ha det jätte kul."bloggar massa"

2010-08-10 @ 09:26:44
URL: http://ww.kitziesmodebokhylla.blogg.se/
Postat av: Christoffer Angelin

Wittenstam? :O

2010-08-11 @ 02:31:49
URL: http://fjortizfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0