Dag två av skolan!

CHECK!
Nu är dag två över. Idag var första riktiga skoldagen. Började 09:40 och slutade 16:05. Rätt seg dag. Började med att jag fixade mig på morgonen och sen gick jag till bussen. Och den jävla idioten som körde bussen åkte bara rakt förbi när vi stod 5 pers på hållplatsen och bussen var inte ens nära full. Usch hatar västtrafik.

Morgonen började med Psykologi, har en sjukt go lärare där så jävla rolig. Sen efter det hade vi Företagsekonomi och lunch och efter lunchen hade vi företagsekonomi igen. Efter det hade vi spanska , fick en ny lärare där med. Hon verkar helt okej.

Så nu är jag hemma och nyss ätit middag ska snart duscha och sen kommer jag säkert däcka. Är så himla trött. Imorgon har jag bara 2 lektioner. Fast en är riktigt lång. Börjar 08:30 och har företagsekonomi till 11:10 sen från 12-13:30 har jag matte.  Efter de slutar jag , NICE!

Nu kallar duschen , see yah

spain <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0