Kroatien - Drömmen som kan bli sann

Drömmen blir kanske sann. Jag och min pojkvän har hittat en resa nu som vi funderar på. Fast det är ju till sommaren då. Isf blir det Kroatien, sjukt fint där ju. Vi kan inte bestämma oss om vi vill 9 dagar eller 16 dagar. Fast 16 vore bäst men sen är det ju dyrare med. Men det hade vart underbart att sola bada sova och njuta av ett fint land med den man älskar mest. Nu är det bara att hoppas att våra föräldrar säger ja!. Så håll tummarna för oss.

Nu måste jag packa , ska spela SM imorgon i Torsby. Tar 5 timmar dit sen spelar vi 2 matcher och sen hem 5 timmar. Önska mig lycka till.



Kommentarer
Postat av: Anna

Fyfan vad roligt om du åker! :)

2009-11-14 @ 00:38:56
Postat av: sandra

det är vackert där ^^ tre timmar med direkt flyg. skönt som tusan att det går så fort ^^

själv vill jag till karibien <3

2009-11-15 @ 19:28:30
URL: http://sandraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0