En underbar eftermiddag idag..

Zylber.com - Sveriges största nätbutik för smycken & accessoarer

Godmorgon sötisar! Hoppas ni har sovit gott. Jag har sovit helt okej men är ändå väldigt trött. Längtar till helgen att få sova. Bredvid min älskling med. Det är nått av det underbaraste i världen, att få vakna upp bredvid den man älskar mest.

Idag ska jag även få träffa den jag älskar mest. Julius cederdahl <3
Vi ska mysa, plugga och äta köttbullar och makaroner som är julius special. Han är riktigt duktig att göra mat och baka. Underbar pojkvän jag har va?

Men nu måste jag skynda mig och fixa mig. Ta ut flätorna och se det vågiga håret och sedan sminka mig. Vi hörs senare. Puss





Kommentarer
Postat av: juliuus

iiiih, JAG ÄLSKAR DIG <3

2009-11-25 @ 15:33:46
URL: http://www.tjugoett.wordpress.com
Postat av: Vanja

självklart ;)

2009-11-25 @ 19:54:33
URL: http://wanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0