SMS som har skickats fel.

hahah är inne på en sida där dem skriver SMS som har skickats fel. Ganska roligt att se vad andra har skrivit. Men man tycker även synd om dem. Många SMS som har fått par att skiljas , sen många som skickat fel till föräldrar och så. Ska visa några ex :D

Till: Mamma
Sms: Kom upp på mitt rum nu! jag ligger naken i min säng och runkar. mamma och pappa tittar på tv så som kommer inte höra när du stönar ;)
Svar: HAHA du är så jävla pinsam jonas!!! jag sitter och tittar på tv tillsammans med dina föräldrar. din mamma bara skakade på huvudet och gav telefonen till mig när hon läst sms:et! hahaha

Förklaring: Sms:et var menat till min dåvarande flickvän, men som ni säkert förstår hamnade det i mammas inkorg istället.

Till: Sonen

Sms: Hej :) Jag är redo kom hit så "Kelar" vi under täcket :)
Svar: Mamma, Jag kommer inte ha sex med dej.


Förklaring: Hahaha jag råkade skicka smset till min son när jag skulle skicka det till min "älskare"


Till: Brorsan
Sms: Hihi, om du vill så kan vi ta en picknick i skogen och gosa lite under filten och så kanske du får en överraskning ;)
Svar: Nej tack! Men kolla lite nogrannare nästa gång du ska skicka till killen...

Förklaring: Haha jag är så klantig, jag skicka mitt sms till brorsan som skulle till min pojkvän. Mupp som jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0