sämst uppdatering

Förlåt för min dåliga uppdatering. Igår så stack jag ut med Julius , vera och Ellen.  Vi stog ute och frös ett tag innan vi gick in till vera och gjorde nada haha :) , Sen vid 11 ungefär stack vi hem till Julius. Så vi snacka ett tag sen myste vi massa. Så nu går Julius runt och sjunger på en liten rolig sång haha .

Ungefär vid 3 la vi oss , även om vi inte var dödströtta. Så vi brottades lite och sen somna vi. Sjukt skoj och mysigt. Sen vid halv 2 gick vi upp. Åt frukost , satt vid datorn och lyssna på musik. Och vid 16 stack jag hem. Sen till solariet. vet att jag har läsare som stör sig på att jag solar. Men det är ju faktiskt min kropp , okej?! . Men nu är jag lite brun för imorgon iaf ;)
Ikväll ska jag duscha , våga mitt hår med trippel tången. Eller mamma får göra det på mig. Och sen kanske bleka tänderna ;D

Nu ska jag vänta på middagen för jag är huuuungrig :D

jag är road, osminkad och helt sne!

Vänta med räkningarna, få pengar över till annat!

Kommentarer
Postat av: Jenny

mejla bilder/bilden bara :}

2009-12-30 @ 18:14:36
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Tack :)

JAg var med min pojkvän och hans familj ideras stuga på julafton :) själv?

2009-12-30 @ 18:28:36
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: carro

Vart köpte du den kameran du tar bilder med? :P till datan alltså? ;)

är det en webcam du har? :D

2009-12-30 @ 20:37:59
URL: http://carolinejohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0