Match mot önnered

Kan säga att jag är glad. Vi spelade lika mot önnered förut. Vi ledde hela matchen. Då menar jag varje sekund förutom då det blev lika. Vi slarvade i slutet så Önnered lyckades göra 2 snabba mål. Om ni undrar varför jag är så glad så är det för att den matchen mot önnered är en sån match då önnered SKA vinna. Dom är så mycket bättre än oss. Fast vi lyckades ändå spela lika och leda hela matchen.

Så imorgon 07:45 samlas vi för att spela match kl 9:00. Hoppas det går bra imorgon med. För vidare till nästa steg vill vi :D Nu ska jag fixa mig för att sova


Kommentarer
Postat av: caroline

grattis ;) blev ganska chockad när jag hörde att det hade blivit lika mellan er ;) trodde dom skulle krossa er faktiskt :P och det var väldigt bra gjort att ni ledde hela tiden! :D <3

2009-12-12 @ 22:00:31
URL: http://carolinejohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0