Godmorgon

åh guuuud vad jag är trött. Jag somnar snart med huvudet på datorn. Har precis ätit frukost och just nu borstar jag tänderna. Sen blir det skola med spanska, sen efter engelska där jag har redovisning. Efter det har vi dans på gympan. Någon som vet om streetdans är svårt?

Idag kommer bli en väldigt stressande dag. Slutar ca kvart i 2 sen ska vi tillbaka till skolan för något möte , sen hem plugga lite om jag hinner och sen har jag träning. Efter träningen måste jag plugga massor. Har matteprov imorgon och har inte börjat plugga. Och det är inte för att jag är lat utan jag har pluggat massa saker innan.

Jag hoppas inte jag somnar på bussen sen bara. Nu måste jag fixa mig så vi hörs senare!


Spelexperten.com - Spel i mängder!

En bild vi skulle ha i våran redovisning men de blev lite ändringar. Är han inte fin dom tjej eller? hahahah


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra torsdag? / fröken bitterfitta

Postat av: Ebba C Wärne

snygg blogg!

2009-12-03 @ 15:41:57
URL: http://eebosha.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

fin header du har :)

2009-12-03 @ 18:08:21
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0