Godmorgon

Godmorgon alla söta! Sovit gott? Själv har jag sovit bra men är trött ändå. Man får aldrig lagom med sömn. Men snart är det lov så då får man sova länge. Kan gissa att det inte bara är jag som längtar.
Idag slutar vi sent som jag sa igår men efter skolan sticker jag hem till älsklingen.
Sen måste jag tipsa om en sida som säljer massa snygga och billiga smycken. Perfekt att köpa julklappar . Kolla in här Zylber.com - Sveriges största nätbutik för smycken & accessoarer . De har även en grej som heter fritt fall. De har en vara varje dag som priset sjunker med 1 kr för varje minut som går. Coolt va? Och allt på sidan är billigare är vad det är i butik. Så kika in :)

haha jag skulle spela "påven" på historian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0