Godmorgon

Godmorgon alla söta! Sitter och hostar som bara den . Skit segt att vara förkyld. Och jag har matcher/träningar hela veckan :/ , bara ledig på fredag. Sen i helgen är det ju SM.

Jag hoppas jag kommer kunna uppdatera bättre snart. Har ju så mycket i skolan så man nästan får panik. Gå INTE på mikael elias teoretiska gymnasium om ni inte vill plugga er till döds.
Nu ska jag fortsätta min tandborstning , sen blir det skolan med spanska prov och sen svenska redovisning, + inlämning av arbeten.

Det här blir antagligen min lunch idag. (y)



Spela & Vinn - €1000 Gratis

Kommentarer
Postat av: Julia

ska vi inte göra reklam för skolan Linda... ;)

2009-12-09 @ 19:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0