Godmorgon

Sitter och smaskar i mig en god frukost just nu. Äter vörtbröd med ett glas oboy. Kan säga att dricka oboy på morgonen när man är törstig är underbart och gott. Vad är eran favorit frukost?
Om jag fick bestämma en god frukost så skulle det nog vara med en smoothie eller kanske en fruktsallad. Det är väääldigt gott.

Nu måste jag skynda mig att fixa mig som vanligt. Sminka mig, fixa håret ta fram kläder och så. Ska kanske kolla på julkalendern med. Jag får se hur långt jag hinner.

Vi hörs senare och önska mig lycka till på mitt matteprov. 





Tips på sida att köpa massvis med billiga och snygga julklappar:
Zylber.com - Sveriges största nätbutik för smycken & accessoarer

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

vad gott =)

2009-12-04 @ 10:11:13
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0