Första December

Godmorgon! Nu är det redan den första December så det är bara att börja räkna ner till julen, tänk att det bara är 24 dagar kvar till julafton.

Själv har jag inte ens börjat köpa julklappar men har en ide på G till min pojkvän iaf.
Har ni börjat köpa julklappar? Annars kan jag tipsa om en sida med massor av billiga saker som är billigare än Tax-free. Helt grymt nu innan jul.

Club4Beauty.se

Nu måste jag stressa mig. Hoppas ni får en bra dag. Själv kommer jag behöva plugga massor.

Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej vännen! Jag ha en julkalender på bloggen, jag har laddat med massa fina priser bakom varje lucka och hoppas att du vill delta. 24 dagar håller roligheterna på och självklart får man delta varje dag.

Hoppas jag får se mer av dig på bloggen.



Kram Minnie

2009-12-01 @ 09:54:26
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0