Dålig uppdatering

----> GLÖM INTE TÄVLINGARNA I BLOGGEN, KLICKA HÄR <----

Förlåt för dålig uppdatering. Har haft fullt upp hela dagen. Slutade lite innan 4 , kom hem och var med älsklingen. Vart helt underbart att träffa honom. Vi plugga, brottades, baka och bara levde livet. Nu sitter jag här i sängen med en vacker turban i håret (handduk). Ska precis borsta håret och sen borsta tänderna och ta bort sminket Sen lägga mig och smsa en stund.

Imorgon har jag även en Engelska redovisning så önska mig lycka till. Känner inte för att göra bort mig.
God natt (L)

Våran inbjudan som vi ska ha i engelska redovisningen

Kommentarer
Postat av: caroline

haha jag gillar eran inbjudan ;)

Lycka till på redovisningen Linda! Du kommer inte göra bort dig :D <3 pusss

2009-12-02 @ 23:29:35
URL: http://carolinejohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0