Bridget jones dagbok

Kollar på bridget jones dagbok eller vad den heter. Verkar väldigt bra. Bridget är riktigt charmig haha :) Är det nån mer som ser den ?

Sen efter filmen eller snart blir det nog att sova. Vill att det ska bli imorgon. Då träffar jag min älskling. Bara mysa och ha skoj. Slutar 10 över 4 så kommer vara en seg skoldag men jag väntar på nått väldigt bra ju så dagen kommer gå snabbt.

Men nu ska jag berätta snabbt om idag. Slutade vid lite innan 3 så jag stack till gymmet och satt mig i massagestolen , väldigt skönt när det var klart. Men efter stack jag hem åt middag och kollade på film. Sen blev det dags att sticka till matchen. Tyvärr gick det inte så bra. Bättre lycka nästa gång!
Nu dör min dator snart . Så godnatt


Kommentarer
Postat av: caroline

såg den också idag, älskar dom filmerna! =D

2009-12-15 @ 23:08:56
URL: http://carolinejohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0