Börja peppa för SM

Spela & Vinn - €1000 Gratis

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har verkligen så sjukt mycket i skolan. Hinner knappt med nått. Men nu ska jag ta en pause iaf, eller ja skriva detta inlägget. Sen ska jag göra en macka och börja plugga spanska. Har spanska prov i morgon , en svenska redovisning, skriva respons till en tjej, och skriva ett personreportage. Låter det mysigt eller? ;) , sen efter skolan blir det att börja skriva ett pulsarbete som ska in på torsdag.

Men nu ska jag göra en macka och sen plugga, efter de blir det träning. För till helgen spelar vi SM  :) , blir dags att peppa nu ju :D



haha en bild som jag och fanny skulle ta på oss själva på ett café , men så kom någon så vi sprang iväg. Lyckad bild haha (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0